מוצרי פרסום - תודעה סביבתית
רובנו לא מודעים לעובדה כי הסביבה הטבעית שלנו מורכבת ממגוון רחב של מוצרי פרסום. הביטו רגע על שולחן העבודה שלכם, תוכלו למצוא שם במהירות מוצרים כגון: עטים, פנקסים קטנים ועזרי משרד נוספים. על המקרר ניתן להבחין במגנטים צבעוניים וכך גם הדבר ברכב הפרטי - וילונות וגאדג'טים נוספים. אם תביטו טוב יותר תוכלו לשים לב כי רבים מאותם מוצרים יומיומיים נושאים לוגו של חברה מסוימת - בין אם זו חברת תרופות, בנק או חברת ביטוח. אלו הם למעשה מוצרי פרסום, במוצרים אלו משתמשות החברות השונות על מנת לשמר את קיומן בתודעתנו ולעורר מודעות לתפקידי החברה. מוצרים מסוג זה הפכו במהירות לחלק מסביבתנו היומיומית, וכאן טמונה התבונה שבשימוש בהם.
מטרתם של מוצרי פרסום
כפי שתואר, בין מוצרי פרסום יכולים להיכלל עטים, פנקסים ועוד. אך ישנן גם חברות העושות שימוש במוצרים מסוגים אחרים, ביניהם - מגבות, גלגלי ים, וילונות לרכבים ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. מוצרי פרסום נמצאים באופן יומיומי בסביבת העבודה שלנו ובביתנו, אך רובנו לא מודעים למטרה החשובה שהם משרתים. המטרה המשמעותית ביותר של מוצרי פרסום היא השמירה על שם החברה בתודעת הלקוח. ככל שלוגו החברה מופיע ביותר מקומות כך נוצרים עבורנו יותר הקשרים עם חברה זו. בצורה זו כאשר אומר לכם להעלות בדעתכם חברת ביטוח או בנק לדוגמא, תהליך החשיבה שלכם יוביל אתכם לחברות שללוגו שלהן נחשפתם מספר רב יותר של פעמים. מבדקים מסוג זה הראו, שככל שחברה משתמשת ביותר מוצרי פרסום החודרים אל תודעתנו, כך עולה הסיכוי שבמבחן מסוג זה, שמן יעלה ראשון. לשימוש במוצרי פרסום ישנו ערך נוסף - יצירת רושם טוב לחברה. מעבר לחשיבות שבשימור שם החברה בתודעת הלקוח, ישנו אספקט של הקשר חיובי. מסיבה זו ישנה חשיבות רבה לבחירה של מוצר שימושי, מעוצב ונוח. כאשר המוצר אסתטי ונוח לשימוש, חווית המפגש איתו משאירה אצלנו רושם חיובי, ובכך בעצם נוצר הקשר חיובי לחברה המפורסמת על גבי המוצר. בעל חברה אשר ישקול שימוש בשיטה זו עלול להירתע מבחינה כלכלית מהדרישות הרבות למוצר שכזה. כאן משחקת תפקיד חשוב ההכרה ברכישת מוצרי פרסום וקידום מכירות כהוצאה מוכרת במס. בעל העסק או החברה, יכול להשקיע משאבים רבים במוצר וליצור מוצר העומד בכל הקריטריונים החשובים - שימושי, נוח, אסתטי וחיובי, ללא חשש מגרעון תקציבי.
מוצרי פרסום - חשיבות השימוש
כפי שניתן לראות, השימוש בשיטה של מוצרי פרסום טומן בחובו יתרונות רבים, הן למקבל המוצר והן לחברה אשר מספקת אותו. הבחירה בשיטת פרסום זו תהיה צעד נבון עבור חברה המעוניינת להישאר בתודעת הלקוח לאורך זמן, ובאותה הזדמנות לשדר אמינות וקשב לצרכי הלקוח. גם הלקוח אשר מקבל את המוצר, יוצא נשכר - מתנה נוחה, שימושית ומעוצבת, למשרד או לבית, אשר משאירה אחריה תחושה חיובית.
אני רואה משקל רב לפרטים הקטנים כגדולים